fredag 17. juli 2009

Får vel prøve å komme litt igang på denne bloggen...

Hei, og velkommen til Anines lille verden!

Nå er det en stund siden jeg opprettet denne bloggen, og enda har jeg ikke fått lagt ut noen innlegg. Hadde egentlig nesten glemt den litt... Men nå får jeg vel prøve å være flink til å følge den opp. Jeg har lyst til å legge ut bilder, tekst og erfaringer rundt de forskjellige hobbyprosjektene jeg driver med.

Nå for tiden går det i sying, men jeg prøver meg på litt andre ting også innimellom. Opp igjennom årene har jeg prøvd meg på smykkelaging, decoupage, lage kort, strikking, hekling, maling, toving, lage drops, tegning og akvarell. Dette var det jeg kom på nå ihvertfall. Liker godt å lage ting og være kreativ. Håper dere vil like å titte innom siden min av og til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar