fredag 9. september 2011

Hjemmesnekra sofabord


På søndag satte vi i gang; vi begynte på det nye sofabordet vårt.

Jeg grublet og lagde arbeidstegninger, Øystein fant frem materialer og utstyr. Vi holdt på litt den dagen, og så har vi holdt på et par kvelder i garasjen. I dag ble det endelig ferdig, og fikk ett strøk med beis. Vi får se om det får et strøk til eller ikke. Må se hvordan fargen blir når den er helt tørr.

Vi er fornøyde med både arbeidsfordelingen og det ferdige resultatet. Jeg har planlagt, tegnet, laget te, pusset og beiset. Øystein har gjort alt det andre! Jeg må si jeg er imponert over at han (og jeg) fikk det til. Nå spørs det om ikke det blir hjemmelaget tv-benk også, da... =)

2 kommentarer:

  1. Flott, dette tåler en trøkk :-)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har også lyst til å lage med et lekkert bord som dette. Hvor får du kjøpt sånne tykke trestokker? Kunne du forklart litt mer om hvordan du har festet og bygget? På forhånd takk :D

    SvarSlett