mandag 5. september 2011

Sommeren er over, høsten er her


Nok en sommer må kunne sies å være over, og høsten er nå i gang... I det siste har det regnet mye her hos oss, men det har vært flotte høstdager også. Nå håper jeg bare på enda flere flotte høstdager! De er ikke noe dårligere de enn en sommerdag =)

Jeg har hatt mange "prosjekter" gjennom sommeren. Jeg skal legge ut litt bilder her etterhvert. Forloverkjole, håndarbeidskurv, kommode, hageputer og badekåpe av håndkle er noen av tingene... Det siste nå er at vi holder på å lage et salongbord! Mannen min og jeg begynte i går. Jeg har gjort det meste av planleggingen og laget arbeidstegning, han har fått æren av å lage det! Gleder meg til det er ferdig!

Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se bilder :) Koslig med nytt innlegg!

    SvarSlett